MisteryShopping

Un proiect de blog colectiv, pentru advertoriale, review-uri, etc, toate testate de autori. Mai multe la politica blogului.

Recent Posts

LightBlog

duminică, 16 august 2015

Stilactiv

Eseu- „Cum mă văd după STILACTIV”.



"Pot făgădui că voi fi sincer, nu însă imparţial" - Goethe.

Ce să spun, mă văd bine. Nu ca acum câteva săptămâni când am plecat de la sediul  AJOFM Constanţa, prin soare, deprimat pentru că am o vârstă şi un pomelnic de boli. Fără speranţă că la cursul Graficieni PC voi căpăta ceva experienţă. Utilă, care să îmi dea şansa să o apuc pe un nou drum. Interesele mele ocupaţionale nu pot fi prea extinse din cauza restricţiilor privind expunerea la frig, umezeală sau efort fizic. Dar surpriză, viaţa îţi oferă din când în când şi momente plăcute!

Adică, odată ajuns în sala de curs, bineînţeles după ce am îndeplinit toate formalităţile, am primit în prima zi un caiet pentru pregătirea interviului de angajare, suportul de curs pe un CD, un pix şi un caiet pentru notiţe. Le-am deschis de abia în cea de a treia zi, când instructorul de curs, un tânăr în pantaloni scurţi, cu zulufi , a reuşit să mă cucerească cu priceperea şi sinceritatea lui. Şi trebuie să recunosc deschis, mi-au folosit. Toate. Haideţi să vedem şi cum!

Cu ajutorul informaţiilor despre interviul de angajare, am modificat CV-ul, l-am postat pe mai multe platforme din care aş aminti de JobCrawler.ro, eJobs, BestJobs şi altele, evident menţionând că mă voi strădui să absolv cursul. Nu doar cu o notă. Ci acumulând cunoştinţe, de care chiar am nevoie ca să duc munca de grafician către noi frontiere. Şi culmea că a venit. Da, el, interviul de angajare. Pe care o să-l am luni 17 august. În mod sigur voi reuşi datorită încrederii pe care am căpătat-o în propria-mi persoană. Mai ales că a venit şi certificatul de absolvire. Cu o notă bunicică.

Suportul de curs a fost de mare folos, ca de altfel şi site-ul proiectului Stil Activ, în special secţiunea forum, unde am putut găsi multe informaţii sau sprijin pe măsură.

În concluzie, a fost o experienţă utilă şi plăcută, atât din punct de vedere profesional cât şi în sensul cunoaşterii unor oameni deschişi şi calzi. Vorbesc atât despre echipa de formare dar şi despre colegii de curs.


Scris de Radu Ţuglea pentru concursul de eseuri cu tematica Cum mă văd după STILACTIV.

Niciun comentariu: