sâmbătă, 6 august 2016

Serviciul #suportclienţinonstop sub lupă

De curând, Flanco a lansat  SUPORT CLIENŢI NON-STOP, serviciul de asistenţă telefonică gândit pentru a răspunde în cel mai scurt timp întrebărilor clienţilor, disponibil 24/7, unde veu găsi mereu un operator disponibil să te ajute cu informaţiile de care ai nevoie.

Flanco îşi propune să răspundă la apel în maxim 40 de secunde dar în acelaşi timp urmăreşte să reducă permanent timpul de preluare a apelurilor. Ei ne spun că în primele două luni de la implementarea serviciului, majoritatea apelurilor au fost preluate în cel mult 20 de secunde. Deasemenea, apelând #suportclientinonstop (037.447.71.00 sau 021.203.81.70) se obţin informaţii despre plasarea comenzii şi procesul de livrare, despre oferte şi campanii, soluţii de finanţare, plata în rate sau cu cardul, factură şi garanţie, returul produselor comandate, cardul de fidelitate Mereu Flanco.

M-am hotărât să văd dacă-i aşa! Şi ca să vă conving că e "pă bune" am realizat şi următorul filmuleţ:


Concluziile mele:
- Am aşteptat 55 de secunde, cu 15 mai mult decât "maxim 40" şi de peste 2 ori mai mult decât cele 20 de secunde pe primele 2 luni.
- Ar trebui schimbat altceva la mesajul de întâmpinare, vocea, tonalitatea chiar şi melodia.

Acestea fiind spuse sper să-şi atingă ţinta pentru că este o iniţiativă bună!

#suportclientinonstop & #flanco
banner
Previous Post
Next Post

0 comentarii: