MisteryShopping

Un proiect de blog colectiv, pentru advertoriale, review-uri, etc, toate testate de autori. Mai multe la politica blogului.

Recent Posts

LightBlog

duminică, 19 iunie 2016

Explozie de gust răcoritor

Nu ştiu cum se face, dar de la un timp foişorul din curte, aşezat strategic între câţiva copaci cu coroană bogată, a devenit neîncăpător. Prieteni mai vechi sau mai noi au început să-mi treacă pragul spunându-mi cât sunt de norocos că stau la casă şi că am o grădină atât de generoasă şi bine îngrijită. Ce să spun, îmi place să fiu periat.

Fiind mai cerebral, nu pot să nu mă-ntreb care este totuşi motivul acestei adevărate "invazii". O vagă bănuială am eu. Cred că responsabil este Ice Tea-ul pe care îl servesc, cel cu care mă aprovizionez de la Arta Ceaiului.

arta ceaiului

Este 100% natural având în compoziţie doar bucăţi de fructe şi frunze de ceai, cu teină sau fără, într-o varietate largă de combinaţii, fructe autohtone sau exotice şi foarte uşor de preparat.

Oare dacă pun taxă la intrare se mai răresc vizitele? Că tare mă bate gândul să încep o afacere în domeniu.

Până una, alta vă dau un sfat. Descoperiţi colecţia de ceaiuri Ice Tea şi gustaţi răcoarea verii!

Niciun comentariu: